robert-adam robert-adam
74
BLOG

Komor przykładem na zero doskonałe

robert-adam robert-adam Polityka Obserwuj notkę 0

Jaki jest sens publikacji sondaży? Zasadniczy. Utrwalanie elektoratu. Chyba nikt nawet średnio inteligentny nie uwierzy,ze debatę wczoraj wygrał Komorowski. A tak mówiąsondaże dla TVN i Gazety(sic!). I nikt nie uwierzy też ,że debatę wygrał Duda w 94%(sic! W polityce). Wydaje mi się,że to było widowisko dla gawiedzi, która nic nie rozumie z rzeczywistości. Tymczasem Platformie opłaca się,żeby rządził Komor z opozycją pisowską na karku a Kaczorowi bardziej opłaca się być najsilniejszą opozycją niż rządzić w kraju,który stacza się po równi pochyłej( chodzi mi o korupcję i nowoczesność).Wystawa polska na EXPO to najlepszy przykład. Syf, dupa i kamieni kupa. Promujemy jabłka, których zabrakło! Bronek,pomocy! Ja naprawdę chcę być zdrowy i bogaty a nie chory i biedny! Weź mnie do PO. Jestem bezrobotny i kocham nic nie robić. Lubię pierdzielić bez sensu i za nic nie odpowiadać. Wolę przytulać forsę niż ją wydawawać.  Szczególnie swoją bo cudzą proszę bardzo. I nie mam poglądów więc jestem otwarty na każdego, kto mi da zarobić. A oficer prowadzący płaci w terminie więc nie wiem dlaczego mnie się czepiacie.

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka