robert-adam robert-adam
174
BLOG

Reformy emerytalnej nie zapomnimy!

robert-adam robert-adam Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Jakoś tak niezauważona została jakże istotna z punktu widzenia przeciętnego zjadacza chleba informacja o drastycznym spadku wartości emerytur. Przeciętna emerytura liczona wg zasad z 1999 roku to 1957 zł natomiast ta liczona wg starych zasad to 3182 zł.Drobna różnica? Rzeczywiscie,czysto lingwistyczna. Kiedys emerytura to srednia pensja a dziś pensja minimalna. "Jednym słowem" zostaliśmy wydymani bez mydła na tle pieknych panienek wachlujących nas pod palmami. Kto wtedy był premierem? Pamiętacie? To głosujejcie na antysystemowców od Kukiza, Korwina,itp. Wtedy jest szansa,że będziemy tych hochsztaplerów podpisywać jak należy: Jerzy B.;Longin K.;Teresa K.;;Władysław B.(tak,tak Bartoszewski był ministrem spraw zagranicznych);Janusz S.;Bronisław K.(Komor był szefem MON);Marek B. (tak, to ta nowa twarz w rządzie Kopacz,Biernacki-wtedy przewodził też ministerstwu spraw wewnętrznych i administracji);i wielu wielu innych.Aż mi sie pisać odechciało. Na pohybel im wszystkim!!!

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo