robert-adam robert-adam
537
BLOG

Dlaczego będę głosował na PO

robert-adam robert-adam Polityka Obserwuj notkę 19

To całkiem poważnie nurtujący mnie problem. Co dziś skłania ludzi do głosowania na Platformę Obywatelską? Po tych wszystkich aferach,kłamliwych obietnicach,wywoływaniu konffliktów swiatopogladowych? Mimo służalczości wobec Niemiec, prowadzeniu polityki imigracyjnej wbrew woli większości, arogancji wobec zwykłych ludzi? Co musi kierować człowiekiem, który wybierze PO? Przychodzi mi do głowy kilka powodów i całkiem powaznie proszę o dopisywanie własnych ocen w tej kwestii, bo chciałbym zrozumieć ten fenomen.

Głosuję na PO bo:

1.Boję się PiS-u, wiadomo Kaczor i Macierewicz powsadzają wszystkich do więzienia bo pokażcie mi kogoś kto nie ma jakiegos grzeszku na sumieniu(oprócz M.Błaszaka oczywiście)?

2.Nie lubię PiS-u; Kaczor i macierewicz uczynią kwestię smoleńską kluczowym tematem działań,będą się mścić za śmierć 'najlepszych przedstawicieli polskiego społeczeństwa"(ha,ha jak słyszę to okreslenie to smiech mnie ogarnia)?

3. PiS to obciach,mohery i kościelne sługusy a ja nie lubię księży i nie chcę ,żeby politycy szli na pasku Kościoła.

4.Bo znam polityków Platformy a jeden to nawet ktoś z mojej rodziny.

5. Bo ja lub żona pracujemy w urzędzie a jak przyjdą nowi to pewnie wymienią wszystkich do sprzątaczki włącznie.

6. Bo PO to Starbucs,H&M i Newsweek.

7. Bo dzięki PO pojechałem w lecie za darmo do Sopotu autostradą a wiadomo,że autostrady to też PO zbudowała.

8. Bo Polska awansowała na Euro a wiadomo,że Lewandowski nie strzelałby goli na starych stadionach.

9.Bo dzięki PO staniała benzyna więc mogę jeździć do Multikina i Aquaparku znacznie taniej. Szczególnie,że moja korporacja oprócz najniższej krajowej płacy dodaje mi darmowe bilety do kina i znizki na pływalnię.

10  Bo cierpię na syndrom sztokholmski i kocham swojego oprawcę.

11. Bo  namiętnie wcinam ośmiorniczki na śniadanie. Trochę mnie brzydzą więc zagryzam cebulą.

12. Bo dzięki PO mogłem poznać Wielką Brytanię. Wprawdzie znad zmywaka ale to czysty zysk.

13. Bo jestem idiotą?

Bardzo proszę o dodawanie kolejnych powodów. To naprawdę niesie ze sobą ciekawy walor poznawczy tego społecznego fenomenu, który mnie niezmiennie zadziwia.

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka